Бизнес-новости и реклама в Виннице и Винницкой области

Реклама

Любые виды рекламы - размещение и изготовление

адресные e-mail рассылки по Виннице

email рассылки по Украине



Бізнес-конференція "Як зміцнити бізнес з середини: корпоративна культура"

Новости - События
15.10.2011

Бізнес-конференція "Як зміцнити бізнес з середини: корпоративна культура"28 жовтня 2011р.

м.Вінниця, Конференц-центр "ПАНОРАМА"

Навіщо бізнесу корпоративна культура ?

Складається враження що мало хто чітко розуміє що являє собою корпоративна культура, уже не говорячи для чого вона і чи потрібна вона узагалі. Здебільшого корпоративна культура асоціюється з однотипним стилем одягу у персоналу (дресс-код), корпоративним відпочинком та дотриманням фірмових кольорів. Спробуємо детальніше розібратися в даному питанні

За словами Віктора Тамберга, відомого російського спеціаліста з консалтингу «Корпоративна культура, це культура взагалі - система соціалізації, прийнята в конкретній групі, і визначає правила поведінки в рамках цієї групи. Те, як люди спілкуються в компанії - це культура, то, як вони підходять до роботи, виявляють чи не виявляють ініціативу - це культура. Чи соромно обдурити або навіть обікрасти рідну компанію чи ні - і це питання культури. За що працівникам дають або знімають премію - це питання культури. Кого і як брати на роботу - це також серйозне питання саме культури. Культура - це вам не «цінності компанії» і не спів дурного гімну вранці. Це набагато більше. І серйозніше. І важливіше.»

Будь-яка компанія має свою культуру. Коли в компанії працює 3 людини - там вже є культура, яка визначає норми, цілі, принципи та цінності.Це абсолютно природній процес: коли люди об'єднуються в групу навколо якого-небудь фактора, спонтанно виникає і свій набір норм і правил, свої принципи і цінності.

По мірі росту компанії, збільшується чисельність і люди перестають постійно спілкуватися один з одним, компанія перестає бути «сім'єю» і звична культура розсипається з усіма витікаючими наслідками, як то втрата мотивації до роботи та лояльності до компанії, зниження керованості.

Виникають окремі групи – продавці, робочі, менеджмент, технологи, маркетологи тощо.  У кожної з цих «каст» свої цінності і пріоритети. Цілі продавців – зростання обороту, тобто якомога більше продати, у майстрів - вдосконалити свої знання та навички, ну а менеджмент намагається  зробити кар’єру, просунутись по ієрархічних сходинках та збільшити свій вплив. Потрібно це зрозуміти і правильним способом підтримувати, а не йти проти природних процесів розвитку організації.

Для кожної з таких груп потрібен особливий підхід для того щоб ця група працювала в унісон для своїх власних цілей, які інтегруються в спільну справу.

Як досягнути цього результату можна буде дізнатися  відвідавши Бізнес-конференцію «Як зміцнити бізнес з середини: корпоративна культура», яка відбудеться 28 жовтня 2011 року в м. Вінниця. На конференції Ви зможете дізнатись що являє собою корпоративна культура, ознайомитись з досвідом передових компаній, зав’язати корисні ділові контакти.

Партнерами конференції виступили Центр розвитку персоналу «Геліос» та Адвокатська контора «Башня».

У програмі конференції:


1. Цінності компанії. Місія, філософія.

Значення для розвитку і зростання.

2. Принципи роботи з клієнтами.

3. Управління якістю.

4. Командна робота, тімбілдінг.

5. Впровадження корпоративної культури.

Проблеми і результати.

6. Корпоративна культура і диллерство.

7. Корпоративна культура. Роль керівника.

Програма доповнюється.


Серед доповідачів: Епіцентр, ТМ "Корса", ТРК "Еверест" та інші


Реєстрація за телефоном:  (067) 905-18-05 (0432) 52-69-50 , Данный адрес e-mail защищен от спам-ботов, Вам необходимо включить Javascript для его просмотра.

Реєстраційний внесок 100 грн. (сплачується перед початком конференції)


Конференц зал ПАНОРАМА В ВИННИЦЕ

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить



 

Главная ГЛАВНАЯ События Бізнес-конференція "Як зміцнити бізнес з середини: корпоративна культура"