28 жовтня 2011р.
м.Вінниця, Конференц-центр "ПАНОРАМА"
Навіщо бізнесу корпоративна культура ?
Складається враження що мало хто чітко розуміє що являє собою корпоративна культура, уже не говорячи для чого вона і чи потрібна вона узагалі. Здебільшого корпоративна культура асоціюється з однотипним стилем одягу у персоналу (дресс-код), корпоративним відпочинком та дотриманням фірмових кольорів. Спробуємо детальніше розібратися в даному питанні
За словами Віктора Тамберга, відомого російського спеціаліста з консалтингу «Корпоративна культура, це культура взагалі - система соціалізації, прийнята в конкретній групі, і визначає правила поведінки в рамках цієї групи. Те, як люди спілкуються в компанії - це культура, то, як вони підходять до роботи, виявляють чи не виявляють ініціативу - це культура. Чи соромно обдурити або навіть обікрасти рідну компанію чи ні - і це питання культури. За що працівникам дають або знімають премію - це питання культури. Кого і як брати на роботу - це також серйозне питання саме культури. Культура - це вам не «цінності компанії» і не спів дурного гімну вранці. Це набагато більше. І серйозніше. І важливіше.»
Будь-яка компанія має свою культуру. Коли в компанії працює 3 людини - там вже є культура, яка визначає норми, цілі, принципи та цінності.Це абсолютно природній процес: коли люди об'єднуються в групу навколо якого-небудь фактора, спонтанно виникає і свій набір норм і правил, свої принципи і цінності.
По мірі росту компанії, збільшується чисельність і люди перестають постійно спілкуватися один з одним, компанія перестає бути «сім'єю» і звична культура розсипається з усіма витікаючими наслідками, як то втрата мотивації до роботи та лояльності до компанії, зниження керованості.
Виникають окремі групи – продавці, робочі, менеджмент, технологи, маркетологи тощо. У кожної з цих «каст» свої цінності і пріоритети. Цілі продавців – зростання обороту, тобто якомога більше продати, у майстрів - вдосконалити свої знання та навички, ну а менеджмент намагається зробити кар’єру, просунутись по ієрархічних сходинках та збільшити свій вплив. Потрібно це зрозуміти і правильним способом підтримувати, а не йти проти природних процесів розвитку організації.
Для кожної з таких груп потрібен особливий підхід для того щоб ця група працювала в унісон для своїх власних цілей, які інтегруються в спільну справу.
Як досягнути цього результату можна буде дізнатися відвідавши Бізнес-конференцію «Як зміцнити бізнес з середини: корпоративна культура», яка відбудеться 28 жовтня 2011 року в м. Вінниця. На конференції Ви зможете дізнатись що являє собою корпоративна культура, ознайомитись з досвідом передових компаній, зав’язати корисні ділові контакти.
Партнерами конференції виступили Центр розвитку персоналу «Геліос» та Адвокатська контора «Башня». У програмі конференції:
1. Цінності компанії. Місія, філософія.
Значення для розвитку і зростання.
2. Принципи роботи з клієнтами.
3. Управління якістю.
4. Командна робота, тімбілдінг.
5. Впровадження корпоративної культури.
Проблеми і результати.
6. Корпоративна культура і диллерство.
7. Корпоративна культура. Роль керівника.
Програма доповнюється.
Серед доповідачів: Епіцентр, ТМ "Корса", ТРК "Еверест" та інші
Реєстрація за телефоном: (067) 905-18-05 (0432) 52-69-50 ,
Данный адрес e-mail защищен от спам-ботов, Вам необходимо включить Javascript для его просмотра.
Реєстраційний внесок 100 грн. (сплачується перед початком конференції)

|